Plötsligt händer det!

Idag fick jag den där känslan som är så få förunnat i den här branschen. Känslan av att allt bara funkar! Idag har jag ridit ALLA mina hästar utan sporrar och med vanliga, tredelade bett och alla har funkat hur bra som helst. Jag har även travat uppsuttet på Roma för första gången, fantastiskt duktig var hon! Så gott som inriden, skulle jag vilja säga ;) Till och med Cinzano, som i början var något av min akilleshäl eftersom han är både stor och lång, men som nu går riktigt bra. Det ser lovande ut inför tävlingen nästa helg! Då blir det... Reitpferdeprüfung (unghästdressyr) för Hofmarschall, Springpferde A (unghäst 1m-1,10) för Cinzano, 1,10 för Landliebe och 1,20 för Feuerwasser och Mallalei. Det ska bli kuuuuul! :D Imorgon är det genrep - hoppning står på schemat. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till min tös. Detta fixar du lätt.

2012-05-31 @ 22:49:31
Postat av: Evelina - equilina.se

Luck!

Härligt!!

2012-06-01 @ 00:18:35
URL: http://equilina.se/
Postat av: Trixie

Lycka till!

Bilder!! :-)



Är inte förvånad över att det går framåt med inridningen eller dem andra hästarna, du är ju grym! HejaHeja

2012-06-01 @ 09:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback