Havrepappa

Hallå där, självaste Havrepappa har hittat till min blogg! Beviset hittar ni under inlägget "Sjukskriven" och kommentarer. Jag är faktiskt lite stolt ;) Och nej, kära Havrepappa, din blogg tog inte lång tid att hitta, såg det på Ridsport samma dag som du började skriva där.

För er som inte känner till Havrepappa, så MÅSTE ni börja läsa hans blogg som numera ligger under tidningenridsport.se. Jag LOVAR er klockrena analyser och härlig ironi om allt möjligt som har med hästar att göra. Bättre hästblogg finns inte!

Kommentarer
Postat av: Havrepappa

Tack Emelie :)



Du såg det märkliga svaret under din kommentar? Har du lyckats skapa en tunnel? Haha... jag fattade nada, men hoppas att du gjorde det :)

2012-03-15 @ 09:32:15
URL: http://www.tidningenridsport.se/havrepappa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback