Förvirrad

Jag trodde att det fanns något som inte verkar finnas längre. Hur det försvann vet jag inte, men jag saknar det och vill ha det tillbaka.


Annars så...
är jag precis lika sjuk som igår, har inte blivit ett dugg bättre. Det tycker jag är väldigt konstigt, med tanke på antibiotikan och alla andra mediciner som jag trycker i mig. Det enda som hänt är att min mage börjat göra uppror och att jag inte kan somna när jag vill. I natt somnade jag inte förrän kl 2, och vaknade därför inte förrän halv 12 idag. Helst skulle jag sova tills jag är frisk och kan börja jobba igen, för det här är så sjukt tråkigt och min rygg gör ont för att jag bara ligger eller sitter hela tiden. Då måste jag ta Ipren mot det = ännu mer mediciner, braaaaaa. Hjälp mig, någon? Är detta kroppens sätt att tala om för mig att jag ska flytta hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback