Mina hästar - White & Wise

Idag börjar jag med en liten inläggsserie - om "mina" hästar. Först ut blir sötaste Whity, eftersom han bara är min ett par dagar till. Honom måste jag nämligen lämna över till den nya beridaren som börjar jobba här på måndag. Dock är jag ganska säker på att jag får tillbaka honom snart igen ;)

Namn: White and Wise
Smeknamn: White, Whity, der Schimmel
Ålder: 10 år
Stamtavla: Wolkentanz II - Gluecksgriff
Bästa egenskaper: Supersnäll, väldigt gosig och gör alltid sitt bästa.
Sämsta egenskaper: Låg ridbarhet och dålig galopp.
Meriter: Tävlad 1,35, med mig 1,30. Som bäst var vi ifjol tvåa i 1,20.

Kommentarer
Postat av: Evelina - equilina.se

Åh, sådana här inlägg har jag saknat!

2012-01-05 @ 10:39:02
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback