Min hjälm

Jag köpte min blåa Lamicell-hjälm sommaren 2008. Sedan dess har jag ridit ungefär 4500 ridpass med den (efter lite snabb huvudräkning) och ramlat av knappt 15 gånger, och den hänger fortfarande med. Däremot så har den blivit ganska skitig... Jag har tvättat det innersta fodret ett par ggr tidigare, men idag bestämde jag mig för att rengöra hela hjälmen. Och fyyyyy, vad den var smutsig!! Fodret kunde jag efter 5 omgångar med schampo (något annat vågar jag mig inte på - vill inte riskera att få massa tvättmedel i håret när jag svettas med den nästa gång^^) fortfarande vrida ur brunt vatten ur. Eeeeuuu! Nu är den ren iaf, och jag lär inte vänta lika länge tills jag tvättar den nästa gång!

Goooodnatt!

Kommentarer
Postat av: Nette

Hej snygging. Tack för samtalet igår. hihi

Ska ta tag i problemet eller bägge. ;)

Vad roligt med dina 4 åringar. klart det blir många placeringar. Vi tror ju på dig!

Ja det med hjälmen var ju urk. Men man lär ju sig något nytt varje dag ibland fan så lite.

Nu kiss mid Tiff sedan shopping med min favvo mia, hon har ju svart bälte i shopping. Bra att ha med ifall jag tvekar. Puss och kram

2012-01-28 @ 08:16:06
Postat av: Amanda

Åh, är du också i Tyskland? Vart någonstans håller du hus? :)

2012-02-05 @ 17:03:19
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Kristin

Emelie, nu har vi läst om din hjälm måååånga gånger, vi vill ha en uppdatering NU! =)



KRAM KRAM KRAM

K

2012-02-17 @ 11:58:44
Postat av: malin

hej! vart i Tyskland är du? jag är beridarelev utanför hamburg! vore kul att höra lite om hur du hittade jobbet du har nu... låter ju som om du har det toppen! mvh malin

2012-02-22 @ 13:21:04
Postat av: Johanna

Halkade in på din blogg och blev fast! Har läst hur många timmar som helst och jag är så otroligt glad att kunna erkänna för mig själv att det inte bara är jag som är klen utan att det är tufft att jobba med hästar, man vill åka hem i ena stunden men i nästa så finns det inget annat i hela världen som man vill göra.

Min motivation har stigit 10 grader och Tack! Fortsätt att skriva för du gör det jäkligt bra!

2012-02-23 @ 23:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback