Helgen som gick

I fredags var jag ute och käkade med en svensk tjej på Enschilada i Freudenstadt. Vi hade mycket trevligt trots snökaoset som rådde ute på vägarna. Som tur var körde vi nämligen H:s bil och inte min, som antagligen inte ens hade tagit sig halvvägs.. ;)

I lördags jobbade jag, vilket är riktigt kul nu när jag äntligen har tillräckligt med kraft igen! På kvällen blev det utgång i Sindelfingen, vilket i början var riktigt kul men sen spårade ut lite i takt med att alkoholintaget ökade från alla håll. Shit happens, som man brukar säga. Därför blev söndagen väldigt lugn, vilket passade bra eftersom jag var ledig. Sällskap hade jag ju som tur var också :)

Nu ska jag duscha och laga Tacos, sen ska jag sova!

(insåg nyss att jag nog redan skrivit om fredagen en gång... aja ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback