Gårdagens uppdatering

... hamnade visst före det dagen innan! Ni hittar alltså min fina Clover efter inlägget om Camaret =) Var det jag postade om Clover's Boy idag tog vägen återstår att se. Att förbereda inlägg i Utkast har sina nackdelar...

Jag har lärt känna lite nytt folk här i Tysklandet. Det gör hela tillvaron mycket roligare, och jag behöver då inte heller tänka på jobbet hela tiden. Desto svårare blir det bara den dagen jag flyttar hem igen, jag kommer sakna många människor härifrån! Precis som jag nu saknar måååånga av er där hemma. Fast er vet jag ju åtminstone att jag kommer träffa igen! :D

Nu ska jag räkna färdigt foderstaterna till stallet där hemma - tjohooo.

Hej svej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback