Den senaste tiden

Jag lovade att jag skulle berätta vad som var på gång, men det blev absolut inte som jag tänkt mig och jag blev tvungen att hålla vissa saker hemliga. Det kändes ändå bra till sist, jag trodde allt hade löst sig.
Jag sa efter många om och men upp mig i H'bronn efter att ha blivit riktigt taskigt behandlad, och lämnade ganska omgående. Jag begav mig hem till Sverige för att ta hand om fölning och annat som är på gång här hemma just nu, med planerna att åka ner igen efter en månad ungefär, men till ett annat jobb. Vad som hänt nu är något jag inte vill skriva här eftersom det kan komma att läsas av personer som är alltför inblandade, men det är just nu riktigt jobbigt och jag känner mig väldigt sviken. Det blir aldrig som man tänkt sig. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback