Tävlingsresultat

Jag är inte det minsta nöjd med dagens tävling trots att resultaten ändå var helt okej. Jag har nämligen inte ridit särskilt bra och det stör mig något fruktansvärt. JAG vill ju göra bra ifrån mig, inte bara att mina hästar gör det! I alla fall

Springpferde A (1,10), Clover: C var superfin och hoppade som aldrig förr. Blev belönad med 7,6 vilket är riktigt bra för henne, men på grund av att jag la henne riktigt dåligt in i kombinationen rev hon där och fick 0,5 poängs avdrag. Utan det hade hon blivit fyra, nu kom hon strax utanför placering.

Springpferde A (1,10), Quickness: Q hoppade som vanligt bra men bjöd inte så bra som hon brukar. Jag fick vara på henne ganska mycket framåt, något jag inte behövt tidigare. Felfri var hon, men fick bara 7,0 poäng idag.

Springprüfung A (1,10), Et bien: Tja, vad ska man säga. Hon hoppade ettan högst motvilligt och stannade sedan 6 meter innan tvåan. Likadant på andra försöket. Därefter blev det fart på henne och hon hoppade resten av banan felfritt. Y tyckte att jag skulle haft mer ben på, själv tror jag inte att det hade hjälpt. E bestämmer nämligen själv när hon tänker hoppa eller inte...

Springprüfung A (1,10), Whity: Var felfri trots ett par dåliga distanser från min sida. Slutade med placering! Femma igen, tror jag.

Imorgon får Whity och Lumi följa med. OCH DÅ SKA JAG RIDA BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback