Sjuk

För tredje dagen i rad tvingades jag idag gå hem från jobbet vid lunch pga den här förbannade förkylningen. I vanliga fall när jag är förkyld kan jag ändå rida, men nu blir jag både matt, yr och illamående så fort jag anstränger mig. När jag sedan sitter hemma och gör ingenting känner jag mig helt ok igen. Irriterande, jag vill rida!! Eller okej, det nästa sista var lögn, nu mår jag illa igen. Skit också. Jag kanske också har fått i mig lite EHEC-bakterier?! ^^

I övrigt är det riktigt tråkigt att sitta ensam i en lägenhet i mitten av ingenstans på den tyska glesbygden. Har egentligen min lediga dag imorgon men om jag mår bättre lär jag rida lite mer imorgon istället. Det här duger iaf inte.

En bra nyhet är i alla fall att världens bästa Sandra flyttar till Milano i slutet av Juli, och det är "bara" 5 timmar härifrån. Om vi träffas i Schweiz är det bara 2,5 h var att köra! Wohoo! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars min lilla tös.

2011-05-29 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback