Lyckad dag :)

 

 

Fina Quickness hoppade ihop 7,5 av 10 poäng och kom på femte plats i klassen! Och då hade jag inte ens någon bra känsla. Hur höga poäng får hon då när hon hoppar som hon gjort på träning när jag får en BRA känsla? :D

Även Clover kämpade på ganska bra, men var spänd och lite springig efter en kaotisk framhoppning, och rev två hinder. Egentligen fick hon 6,7 poäng vilket är helt ok, men med minus 0,5 för varje rivning blev det bara 5,7 kvar vilket inte är något att hurra över. Jag är trots allt nöjd med att hon hoppade allt och bjöd bra på hinderna. Det var ju bara första gången!

Klassen jag var anmäld till idag med de äldre hästarna visade sig vara för låg för min Leistungsklasse (licens) så den fick jag inte lov att hoppa. Dessutom var underlaget på framhoppningen så dåligt att vi bestämde oss för att inte åka iväg med dem imorgon. Nu laddar vi istället vidare för nästa helgs tävlingar! Imorgon ska mina stjärnor få ta det lite lugnt... :)

Tusen tack för alla lyckönskningar igår/idag! Kanske det var tack vare dem Q hoppade som hon gjorde! ;)

Godnatt från en lycklig Emelie =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis från en stolt mamma.Jag sa ju att det skulle gå bra.

2011-05-14 @ 16:32:16
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Fett att du blev placerad på din första tyska tävling! =)

2011-05-15 @ 14:22:17
URL: http://equilina.se
Postat av: Sandra Johansson

Grattis! :) Roligt med tävlingar!

2011-05-15 @ 17:33:53
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback