En vanlig lördag

Dagen har flutit på relativt bra, trots förvirring i stallet i morse då Y plötsligt kom och ville rida. Mig gör det absolut ingenting, men groomarna blir stressade och då blir allt snurrigt. Jag träffade även chefen idag, som var mycket nöjd med gårdagens prestationer :) Nästa helg ska Quickness och Clover gå både A och L, och Whity, Et bien och Lumi ska få dela på två startplatser i A och två i L. Tror att det blir Whity och Et bien i A och den som är bäst av dem samt Lumi i L. Ska diskutera det hela med chefen imorgon tänkte jag :) Idag berättade hon också att jag ska tävla Missi (ponnyn) också framöver, haha. Det blir även en stor tävling för både mig och Y över Kristi Himmel Färs, vilket bommar mina planer för att åka hem den helgen. Men jag är här för att tävla, så det får va! Jag siktar på att komma hem över Falsterbo istället.

Nu ska jag titta lite på Eurovision tänkte jag, lär väl somna i soffan ;)

Jag citerar Ylva... "Vilken jävla tur att jag bytte jobb!!"



Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Meeeen :,( Vi ska ju ha namngivning för Isabella då =(=(

Och det heter Kristi Himmelfärds ^^

2011-05-15 @ 13:36:31
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback