En dålig dag

Jag vill inte skriva för mycket här, man vet aldrig vem som läser, men det var ingen bra dag för mig idag. Jag har kanske blivit av med en av mina bästa hästar och det känns för jävligt. Det känns som att jag blir av med fler och fler hästar hela tiden, utan att få några nya. Och ändå tjatar chefen om att vi behöver en ny beridare till alla 3- och 4-åringarna. Ibland känns det som om hon vill byta ut mig. Och vill hon det går jag hellre frivilligt.

I helgen blir det i alla fall två 1,20-klasser för mig, en på lördag och en på söndag. Jag får rida två hästar i varje, vilka det blir ska jag avgöra efter att jag har hoppat med Eva imorgon bitti. Lumi får följa med i alla fall. Egentligen vill jag ge Et bien en andra chans, men jag tror att chansen är större att det går bra med White. Som sagt, jag får se hur det känns imorgon. Då ska jag ta med mig ögonen och jävlaranammat också, det gjorde jag inte förra veckan ^^


Kommentarer
Postat av: Janet

Hej..

Ja du dåliga dagar har vi väl alla.

I värsta fall får duväl fråga henne? Chefen alltså.

Men hon kanske tycker att man inte ska rida så många

hästar varje? Att det är bättre med mindre, då orkar man göra bättre i från sig.`? Vad vet jag.

Har ej bestämt när vi kommer, men kanske v 30??

Amelia har precis fyllt idag 8 år. Allt gick bra.

Gör ett halsband till din mamma.. ny klänning.

Fick du ihop armbandet??

Kram Och godnatt Nette

2011-05-31 @ 23:02:25
Postat av: Lollo

Börja uppdatera igen! Gillar verkligen din blogg, spännande att höra lite om hur det går till i Tyskland ;) Är d-ponnyn till salu forfarande?

2011-06-10 @ 00:13:19
Postat av: Lollo

Börja uppdatera igen! Gillar verkligen din blogg, spännande att höra lite om hur det går till i Tyskland ;) Är d-ponnyn till salu forfarande?

2011-06-10 @ 00:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback