Back in business!

Äntligen har jag kunnat jobba normalt igen! Jag firade det med en tolv timmars arbetsdag - lagom eller?! Imorgon ska jag börja rida tidigt eftersom det just nu är världens värmebölja här. Idag tvingades jag rida i ridhuset från klockan elva för att det var så varmt! Och det är bara maj.. Min hud har också protesterat mot solen genom att ge mig vackra brännblåsor på hela ryggen, mycket mysigt... Kliar gör det också!

En fantastisk, underbar, jättebra sak är i alla fall att NAOMI ÄR DRÄKTIG!! :D Min fantastiska mamma har tillsammans med seminpersonalen på Björkhaga Stuteri lyckats med bedriften att få henne dräktig på första försöket. Så nu blir det förhoppningsvis en fölunge alldeles perfekt i mitten på april nästa år! Pappa blev till sist ridponnyhingsten Gasque RP 165, e. Veronas Gerswin - Urbino - Landru xx.

Tack mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback