Inhandlade grejor

När jag var hemma på semester hann jag handla på mig väldigt mycket grejor. Bland annat en ny dator, som jag just nu sitter vid. Min gamla fick vi skicka in på reparation och att åka ner hit utan dator var inget alternativ för mig. Tyvärr är inte den här datorn så himla bra... Den hänger sig stup i kvarten och det har redan stått "Svarar inte" på olika program minst 30 gånger sen jag började använda den i fredags kväll. Det värsta är att jag inte kan använda filerna från min externa hårddisk. Det går varken att kopiera filer från hårddisken till datorn eller att t.ex. titta på bilderna som ligger på den. Det innebär att ALLT från min gamla dator är oanvändbart, plus alla bilder jag tog när jag var hemma. Om jag flyttar över en fil i taget så går det ibland, men det tar eeeeeevigheeeter. Den finaste bilden på Topi lyckades jag i alla fall flytta över. Titta och njut! :)





Mamma upp i dagen eller?!

Andra saker jag inhandlade när jag var hemma;
- Ridbyxor, Treadstone, halvskodda, blåa med röda och vita sömmar. Hittills är jag mycket nöjd!
- Roeckl sommarhandskar, svarta. De vita jag köpt här är inte så vita längre... ^^
- Equiline ridstrumpor, svarta. Bara eftersom jag inte lyckades få tag i några KL Show Socks i hela 5 olika butiker! :@
- Halterneckklänning, leopardmönstrad. Invigdes på min födelsedagsfest, gillar faktiskt den mer och mer! :)
- Knallgult partylinne.
- 7 pocketböcker och 2 tidningar. Jag ska inte ha svenska-abstinens på ett tag till i alla fall! ;)

Jag fick också en väldig massa fina saker när jag fyllde år. Det kommer en beskrivning av dem imorgon!

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Kommer det beskrivning på aaaaalla grejerna du fick?

2011-07-24 @ 21:29:45
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback