Evelina 25 år

Idag fyller min enda och bästa syster 25 år! Om det vore jag som fyllt år hade storasyster dedikerat något i stil med en låt till mig, men eftersom jag inte är förmögen till sådant så blir det istället ett blogginlägg. Tyvärr hade jag inte tillgång till de allra roligaste bilderna jag har på oss eftersom de ligger på en dator där hemma, men lite har jag lyckats knåpa ihop ändå. 


Världens bästa syster...



...är alltid den snyggaste tjejen på festen, utan konkurrens,




även om det råkar vara en maskerad!




...råkar också vara en väldigt bra vän, som alltid ställer upp.




...älskar sina hästar




och är en väldigt duktig ryttare,




om än lite galen!


 

...är en höjdare på Team Chasing!




...sjunger fantastiskt och är väldigt musikalisk.




...är helt enkelt världens bästa syster!

Grattis på födelsedagen!


Kommentarer
Postat av: Lina - Hoppning, dressyr och fälttävlan

Maskerad-bilden var den första bilden på mig som Martin visade för sin mamma. Hon tyckte jag såg glad och trevlig ut?!

2011-08-03 @ 16:46:56
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback