Skit

Jag låter resultaten tala för sig själv idag.

White 4 fel och Lumi 8 (!!!) i första fasen. Det har aldrig tidigare hänt att ingen av dem varit placerade i de L jag ridit tidigare. Och nu händer det två dagar på rad. På hemmaplan, när alla tittar. Behöver jag säga att jag är besviken? Det krävdes tre uteritter för att jag skulle bli människa igen.

Trots skitresultaten lyckades båda hästarna kvala in till söndagens 1,30. Men hur i hela H ska de ta sig runt en svår 1,30 när de river halva banan i en relativt lätt 1,20?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Emelie! Nu rider du för kung och fosterland IGEN! Vi vet att du kan, kör så det ryker, tänk inte på gårdagen, hästarna har hittat ny form till nästa tävling!



KRAM!!!

2011-08-26 @ 22:31:45
Postat av: Ylva

Kom igen kom igen! You can do it :D

Lycka till imorn!!! KRAM

2011-08-28 @ 00:03:08
URL: http://ylva87.blogg.se/privatearea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback