Lägesrapport

Om 5 dagar börjar tävlingarna här, vilket innebär att det just nu är kaos här. På alla gräsmattor har det byggts tält, runt utebanan och andra områden har det satts staket, det är fullt med utemöbler överallt, ljusslingor har satts upp, områden har spärrats av, osv osv...

Ett exempel


Sugen på öl?


Idag har jag haft min lediga dag, men som vanligt har jag ändå varit i stallet. Den största anledningen till det var att Lumi igår var halt. Min älskade, bästa, finaste Lumi var halt!!! 6 dagar innan årets viktigaste tävling!!! Det berodde på en sko som vridit sig under natten till igår, och som hästskötarna först meddelade mig om vid lunchtid... Då drog Eva och jag av skon och T slog sedan på den igen. Men när jag sedan skulle rida honom på kvällen var han halt och benet hade svullnat upp :( Vi gjorde ett speciellt bandage runt benet och hoven, och i morse såg det åtminstone bättre ut. Han var heller itne särskilt halt. Så jag hoppas till tusen att han är bra till på torsdag när han ska hoppa!!!

Idag har jag varit och badat och handlat, kolla vad jag lyckades hitta! :D



Dagens outfit


Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback