Utgång i Sankt Wolfgang

Igår var jag för första gången ute och festade i Tyskland. Eftersom jag ska rida med Alfred idag tog jag det väldigt lugnt med drickandet, skönt idag! :) Vi var i en gymnastikhall (!) i en liten ort som heter Sankt Wolfgang där ett coverband med namnet Shark spelade. Jag måste erkänna att det var det bästa coverbandet jag någonsin hört. Alla medlemmarna kunde både sjunga och spela typ alla instrumenten, de bytte runt hej vilt. Dessutom hade de en helt sjuk repetoar, allt från pop till hårdrock, och såklart - ett ABBA-medley. Tydligen är tyskarna tokiga i ABBA och Roxette ^^

När vi kom dit vid tio var det redan ganska mycket folk, men det var i princip bara vi som dansade. Långt om länge, när vi tryckt oss in till mitten och börjat dansa där istället, kom faktiskt resten av folket också igång. I slutet var det lika bra ös som på Slagthuset en lyckad lördagkväll! Framåt tretiden började jag dock bli riktigt trött, så det var mest skönt när bandet slutade spela så att vi kunde åka hem.. ;)

Så, min första utekväll i Tyskland får allt som allt 3 av 5 stjärnor ;)

Snart dags för lunch, jag som precis ätit frukost... le och se glad ut! :P Michi lagar åtminstone alltid väldigt god mat, som till och med kräsna jag gillar.

Om ni har tur blir det ett nytt inlägg ikväll.

SAKNAR ALLA DÄR HEMMA <3 Vi ses snart, hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Sjukt kul att läsa vad du gör, vi saknar dig redan vännen. Och det dröjer nog inte länge innan vi kommer ner, Emelie ska bara få tummen ur och skaffa körtkort först för ja vi SKA KÖRA !

2010-09-26 @ 14:35:31
Postat av: trixie

Hoho! Man blir ju orolig när du inte skriver.. Uppdatera!! =)

2010-09-28 @ 15:02:05
Postat av: anicia

Nu får du se tillatt vara duktig medatt uppdatera sajag får veta vad som händer där nere =)

ha det kanon!!all lycka!

2010-09-29 @ 19:06:45
Postat av: Kristin

HALLÅ?! Uppdatering please! Och inte har du varit online på chatten heller på några dagar, du har väl inte glömt bort oss i Sverige???



Kram

K

2010-09-30 @ 13:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback