Solsken, hästar & Mühldorf

Solen fortsätter skina här - underbart! Inte trodde jag att man skulle få rida i T-shirt och vara varm ändå fler gånger i år. NICE!

Idag har jag ridit Emi & Solfi. Emi var lite klurig, hittade inte riktigt knapparna på henne, men det är uppenbarligen en riktigt bra hopphäst. Solfi var lättare, men lite stel. Det kommer nog! :)

Ikväll har Anicia & jag varit i Mühldorf och kollat läget, en fin stad i italiensk stil.

Kul att de som kommenterat inlägget igår var Ylva & Ylva ;)

Imorgon ska jag försöka ladda upp lite bilder åt er!

Godnatt! =)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej Emelie!!

Askul att höra hur du har det!

Du verkar iaf ha ett liite bättre jobb än jag har, även om jag trivs super så är det inte riktigt vad jag har tänkt mig :P

Skulle vilja rida mer än 3-4 om dagen, och kanske känna att det fanns chans till tävling oxå.. Men får ge det lite tid och se vad som händer :)



Kram

2010-10-05 @ 22:13:18
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback