Hälsningar från Hermansthal

Okej, nu gör jag mitt tredje försök till mitt första blogginlägg från Tyskland. Två inlägg har jag redan skrivit som försvunnit för att jag råkat trycka på någon knappkombination på tangentbordet som gjort så att allt försvunnit. Därför blir detta inget långt inlägg...

Lägenheten är superfin men känns inte alls som hemma än. Lite sällskap skulle inte skada! Michi & Alfred gör allt för att jag ska känna mig välkommen, Anicia också! :)


Idag känns det ganska bra, har fått rida två hästar idag; 3-åriga Angelina e. Arrivederci och Lara e. Levantos I - Gervantus I. Lara fick jag hoppa, det gick faktiskt ganska bra. Sista språnget hoppade hon mig ur sadeln! :D

Om ni har tur lägger jag upp lite bilder imorgon. Nu får det räcka för idag!

Guten Nacht :)

- Dagens upptäckt om Tyskland: Spotify funkar inte här. SERIÖST?!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Bra att du kommer igång här !

Att spotify inte funkar i Tyskland är föga förvånande, du får helt enkelt sjunga själv. Stor kram !

2010-09-23 @ 20:22:49
Postat av: Ylva :)

Haha shit vad rädd jag blev n"r jag sag en kommentar av Ylva, trodde att jag hade skrivit och inte kom ihag vad jag skrev till dig!! HAHA...



Iaf, Spotify funkar tyvarr bara i det land dar man har det, det star nagonstans dar. Kommer ihag att jag last det. Sa du far ga tillbaka till the old-fashioned way och söka pa Youtube ;) haha..



Kul att du fatt rida och hoppa! Jag rider bara ca 2 om dagen, det suger lite. Vet inte om jag blir kvar for det e en anna tjej har. En groom som typ rider 1 om dagen. Och om jag far rida mer da kommer hon dra.... Sa jag vet inte.

Pa ett satt kan jag ju lika jobba provveckorna ut, sen se vad de vill och sa isf hitta ett annat jobb innan jag hunnit komma in i kladerna helt har. You know how I mean?? ;)



PUSS

2010-09-23 @ 21:32:54
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback