Bilder

Guten Tag!

Idag är jag ledig, vilket har inneburit sovmorgon, uppackning av de sista grejorna och lunch. Snart blir det en dusch, sen tyskaplugg och i em/kväll ska Anicia & jag iväg till hennes kompis Kerstin (tror det stavas så, uttalas inte alls som på svenska) för senare utgång :)

Som jag lovat kommer det nu äntligen lite bilder. Jag ska fota alla hästarna också en dag, idag får ni nöja er med detta;

Utsikt från min lägenhet:



Stora huset från baksidan (min lägenhet finns i ett hus till höger om, som inte syns på bilden)


Hundarna Carry & Emil, härliga! :)


Anicia rider Joey, en ponny hon ridit och vidareutbildat under tiden hon varit här.


Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback