Snabbis

Det blir en mycket snabb uppdatering nu, bara eftersom Evelina har tipsat om min blogg på sin blogg(equilina.se). På grund av det hade mitt besökarantal dubblats igår, så jag fick lite dåligt samvete eftersom jag just nu inte uppdaterar så flitigt. Tack så mycket för tipsningen iaf, kära syster! :)

I morse red jag ut alla de äldre hästarna. Det var kallt (1,5 grad) och sjukt dimmigt så jag såg bara 15 meter framför mig när jag red första hästen, men när jag var klar med den fjärde hade temperaturen höjts till 10 grader och dimman försvunnit. När jag sedan red treåringarna efter lunch var det helt plötsligt solsken och nästan 15 grader! Så den här dagen har inneburit vissa skillnader i väderlek, just nu får man sommarkänslor! HÄRLIGT! =)

Tyvärr hinner jag inte skriva mer nu, för snart ska föräldrarna och jag bege oss till München för en liten helg-trip. Vi hörs på måndag! :)

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Jag har den effekten på bloggar ^^

2010-10-29 @ 18:40:09
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback