Saknad

Jag saknar...

Mamma & pappa & brossan
Farmor & farfar
Evelina
Johanna
Sandra
Ylva
Emelie
Kristin
Trixie
Tina
+ resten av stallgänget
La Vesta
Naomi
Topi
Tess
Tiger
Min säng
Att få SMS
Att kunna prata i telefon med mina vänner när jag vill
Svensk TV
Svenska språket

...just nu. Finns många andra människor och saker som jag saknar vid andra tillfällen. Men jag trivs ganska bra ändå, konstigt nog. Det är numera lika naturligt att prata engelska som svenska, och tyskan börjar komma så smått. Så det löser sig nog med tiden.

Orkar inte skriva mer nu, blir sängen istället. Många kramar på er <3

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Saknar dig också :,(

2010-10-09 @ 23:06:27
URL: http://equilina.se
Postat av: Kristin

Och jag saknar dig!!

2010-10-10 @ 09:28:33
Postat av: Trixie

Och även jag saknar dig!



Det är i sådana här lägen, som alla minnen kommer upp, titt som tätt. Även om det har varit fullt upp med massa annat den senaste tiden, så har du ändå funnits där, även nu, fast så mycket längre bort!



Senast igår satt jag och berätta en massa vi har hittat på för Johannes.. När jag kom till lussevakan, virra han bara på huvudet och sa; Typiskt tjejer.. haha =)

2010-10-10 @ 16:13:49
Postat av: Ylva

Hur ska vi överleva breeders utan dig, och visa Milano på rådgivande och alla insider tips på bruksprovet? Och VEM håller reda på mig när jag blir pinsam ???



Vännen, du är djupt saknad. Men du kommer hem så småningom och då finns alla här och väntar.

2010-10-10 @ 20:09:14
URL: http://www.hasslunda.com
Postat av: Tina

Saknar dig också..hösten kommer o gå jättefort..snart är du hemma igen o det var visst något prat om juldagen o utgång på stallmötet ivkäll haha..ja vi får väl se hur vi kommer dit i år:-) massor av kramar !!

2010-10-12 @ 00:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback