Ny design och slapp dag

Vad tycker ni om min nya bloggdesign? Det är självklart inte jag som gjort den, utan min fantastiska storasyster Evelina, som jag för övrigt saknar sjukt mkt <3 För att se fler av hennes fina bilder kan ni kika in på hennes blogg equilina.se! =)

Idag har jag haft en riktig slappedag, tog sovmorgon, gjorde lunchen till frukost och har spenderat resten av dagen i soffan framför datorn och TV:n. Det mest ansträngande jag gjort är att gå en promenad med hundarna. Ibland är det skönt att bara ta det lugnt! I soffan har jag dock gjort en del vettigt också - pluggat tyska, gjort träningsplanering för hästarna och räknat foderstater åt Evelina.

Snart blir det sängen, måste ju vara pigg och fräsh när mamma och pappa kommer på tisdag! :D Förresten så har jag nu bokat min hemresa över jul! Den 21 December lämnar jag München kl 5, så jag är väl hemma på Ekastiga ungefär vid 9-tiden. Åååh vad jag längtar efter alla där hemma, mina hästar och alla kompisar! Den 25:e blir det juldagsfirande hos Kristin och därefter Jägers med stallgänget - tjoho! Jag är sedan hemma till den 29:e. 

På bilden ser ni "mitt hus" här i Tyskland, jag bor i den vänstra delen av huset till höger :)
 


Kommentarer
Postat av: Ylva

WOHOOOOO Hemresa, vi längtar efter dig vännen !!!

2010-10-26 @ 21:16:23
URL: http://www.hasslunda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback