München

Jag lovar att ni ska få en betydligt bättre uppdatering med massor av bilder i nästa vecka, men just nu sitter jag och tittar på film med mina päron. (Vi ser Allt för min syster som än så länge verkar vara väldigt bra.)

Vi anlände till München vid 17-tiden igår och trodde då att vi hade c:a 5 minuters gångväg till hotellet. Men vi gick, och gick, och gick. Vi hann säkert titta på kartan 100 ggr innan vi var framme, eftersom vi trodde att det skulle vara så nära. Men när vi väl var framme vid hotellet visade det sig att vi gått i nästan en timme. Hotellet låg alltså inte särskilt centralt. Behöver jag berätta att vi tog en taxi när vi skulle tillbaka?

Fortsättning följer..! :)

Kommentarer
Postat av: Sara Wahlund- Unghästar/ Världscup häst.

Jättetrevlig blogg du har :D Jag kommer definitivt titta in flera gånger :)

2010-11-02 @ 12:48:34
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback