Lat söndag

Idag har jag inte gjort ett skit. Det beror delvis på att jag inte har ett skit att göra på mina lediga dagar, men också på att jag blivit ganska lat. Och det beror inte på att jag är trött - tvärtom så är jag piggare än någonsin. Det händer att jag till och med vaknar innan klockan ringer! Och idag vaknade jag halv 8 trots att jag var ledig och kunde sovit hela dagen om jag så velat. Det är verkligen inte likt mig. Men, det är helt enkelt ganska skönt att inte göra någonting alls när jag inte måste. Efter två år av massor av måsten så är jag äntligen utvilad och har en del ledig tid. Så, även om många andra har åkt till Tyskland och jobbat halvt ihjäl sig, så är det inte så i mitt fall. Jag har mina hästar att rida, och det hinner jag gott och väl på en dag. Och jag ser verkligen fram emot tävlingssäsongen, det ska bli SÅ kul! :)

Nej, det blir inget mer idag, började detta inlägget för flera timmar sen, men kom liksom inte längre. Vi hörs imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback