Lång helg

Jaa, förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna! Jag hade planerat att skriva ett långt inlägg med en massa bilder ikväll, men både och får vänta till imorgon. Den här helgen har nämligen varit väldigt lång och händelserik, med utgång i fredags (på Forum med Simone & Jasmin, se bild nedan), förberedelse för jakt och födelsedagsfirande i lördags och jakt heeela dagen idag. Jag lovar er en utförlig beskrivning av den imorgon, idag får ni bara en bild på slottet som vi utgick ifrån. Kortfattat kan jag säga att det var galet, roligt och inte likt någonting jag någonsin gjort förut.


Jag & Simone på Forum


Schloss Harburg

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Wooooow...! Och Simone var riktigt söt =)



Sv: Tyckte väl att jag kände igen namnet! ^^ Hon var iaf en värdig vinnare, LÄTT snyggaste rundan i semin... Kan berätta på msn sen vem som mer red ;-)

2010-10-18 @ 09:44:44
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback