Hoppning och shopping

Nej, det blir inte mycket till bloggande denna veckan. Jag tycker verkligen att det är helt underbart att ha mamma & pappa på besök, så då ägnar jag inte mer tid än nödvändigt åt andra saker. Så ni där hemma får helt enkelt stå ut med att det blir dåligt med uppdatering i ytterliggare några dagar. 

Sammanfattning av min dag kommer här:
~ Ridning av treåringarna i morse; Flora heelt fantastiskt fin i någon slags dressyrarbete och Angie stencool på uteritt.
~ Dressyr på Lola och Solfi efter det. Lola var riktigt fin idag, dressyrträningen igår gav verkligen nytta. Solfi har inte gnisslat det minsta på två dagar och öppnar helt plötsligt munnen av sig själv när man ska tränsa - framsteg!
~ Lunch och snabb dusch i ett något förvirrat format då det helt plötsligt dök upp ett helt gäng byggare på gården.
~ Eftermiddag med shopping och fika i Mühldorf med mamma & pappa. Det är verkligen intressant att beställa saker på halvdålig tyska.
~ Tyskalektion i en och en halv timme, där jag i princip inte lärde mig någonting.
~ Hoppning med Alfred, hoppade bana på 120-130 med Emi, sjukt kul! Mindre roligt mellan hinderna.
~ Torsdagsmys med mamma & pappa i min lägenhet.
Lååång dag alltså. Imorgon em drar vi till München och kommer tillbaka någon gång i helgen!

Håll till godo.

Godnatt.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback