Förkylning

Såklart har jag redan dragit på mig en dryg förkylning, jag knaprar piller mot allt möjligt idag. Hoppas verkligen att det känns bättre imorgon!

Pga mitt tillstånd har det blivit mycket longering idag. Lola och Solfi har dock fått varsin uteritt, och även Angie har varit ute i skogen för första gången med en 20-årig stabil kompis som sällskap. Hon tyckte dock att han gick alldeles för långsamt och pinnade iväg före honom flera gånger. Cool 3-åring! :)

Imorgon ska vi hoppa Emi & Lara igen, wie =)

Och nu ska jag sova..!

Extra kram till älskade syster som gjorde toppenrundor på allsvenskan i helgen <3

Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Hihihi, tack :P Jag blev så glad för dina fina ord på msn att jag sparade konversationen... (A)



Förresten, när ska jag få fixa din design?! Den borde få en mer tysk och hästig touch ^^

2010-10-04 @ 23:13:47
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback