Bildbomb

Det är flera som påpekat att min blogg innehåller för lite bilder. Det beror mestadels på att det tar lång tid att ladda upp dem, men också på att jag inte har så många bilder. Att be någon annan ta foto när jag rider är inte så lätt eftersom jag alltid är själv i stallet på förmiddagarna. Om några dagar får vi iaf bilder från jakten, och då ska jag passa på att berätta mer om den, för idag är jag bara sliten. Har ridit 5 hästar plus motionerat Lara och Emi två gånger var från marken (lösa i paddock resp. ridhus). Dessutom har jag ägnat minst en timme åt att rykta bort deras svettmärken från igår (inga Flyingeregler här inte) och ytterliggare en bra stund åt att leta efter Solfis tappsko. Allt detta i ohygglig träningsvärk efter gårdagens kämpande för att hålla in Lara. Men, alla hästarna har skött sig bra idag, så det har varit värt slitet :) Blir sängen snart för mig, men först tänkte jag bjuda på några av de få bilder jag har härifrån. Håll till godo!

Emil, Gossners 1-åriga Jack Russel. Världens sötaste som älskar att ha dragkamp med handdukar.

Lara i stallet och på tävling med Anicia


Emi blir longerad, och på tävling med Bodo


Lola på tävling med Anicia


Flora med sitt föl Feliz


Söta, lilla Angie som 2-åring. Hon är lite större och mer välmusklad nu, men fortfarande liten. Perfekt till mig, med andra ord!


Det var allt för idag. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Wiehoo!! Uppdatering hära, ser bra ut Emelie.. Fina hästar :)

Det verkar som du trivs oxå, det e roligt!



Med mig e d okej, lite knas med P, troligen slut.. menmen shit happens n life goes on. Jävligt nere nu bara, men d går över hoppas jag =)



KRAM

2010-10-19 @ 13:54:53
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback