Önskelista

Det är snart jul!

1. Besök (Jag saknar er!!)
2. GPS (Jag hittar fortfarande ingenstans)
3. MP3-spelare (hade varit sjukt najs att rida och springa med)
4. Musik (på CD, DVD eller USB, bara jag kan spela den) (är trött på tysk radio och datorn pallar inte nedladdningsprogram)
5. Svenskt godis (om inte så kommer jag handla på mig mängder när jag kommer hem över jul ändå)
6. Varma kläder (det går mot kallare tider)
7. Rid-vinterjacka (om jag inte redan har köpt någon då)
8. Ev. nya ridskor (Treadstone strl 39) och stallskor (Treadstone strl 40), beror på hur länge de överlever
9. Almanacka för 2011 (på svenska, tack)

Vad önskar ni er? =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du, Du kan ju köra svensk radio över datorn, de borde den väl fixa? the voice, NRJ och mix megapol lyssnar jag på över datorn. Kram

2010-11-11 @ 10:48:12
Postat av: Anonym

Jo, det fungerar faktiskt, brukar göra det! Men det tar väldigt mycket kraft från datorn, så skulle vilja spela musiken på DVD:n eller liknande istället:) Och i bilen blir det för tillfället bara tysk radio ;)

2010-11-11 @ 12:52:00
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback