Hemlängtan

Just nu vill jag åka hem. Jag vill bara bort härifrån. Jag vill sova i min egen säng i mitt eget hus. Jag vill gå ut i mitt eget stall imorgon bitti. Jag vill ta hand om mina egna hästar. Jag vill bestämma själv över mina hästars träning.

Jag vill krama om mina föräldrar. Jag vill träffa och prata face to face med min släkt och mina vänner. Jag vill snacka skit till en bra film med brossan. Jag vill handla i en affär där folk förstår vad jag säger på mitt eget språk. Jag vill känna mig hemma. That's it.

Ta inte detta för allvarligt nu. Jag trivs här. Men just nu vill jag bara hem. Jag saknar er! Jag saknar Sverige!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Vi saknar dig oxå, men ge inte upp än Emelie! Håller tummarna för att allt löser sig!

KRAM

K

2010-11-14 @ 23:20:01
Postat av: Tina

wiii tiden går fort..du kommer snart hem...bara några veckor kvar:-) kram på dig !!

2010-11-15 @ 08:49:47
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Saknar dig också... =/

2010-11-15 @ 12:16:28
URL: http://equilina.se
Postat av: Mi@

Skönt att det snart är jul då :)Vi kommer upp och rider och myser nån dag. Kram på dig!

2010-11-16 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback