"Se smal ut!"

Efter lunchstalltjänsten idag blev jag övertalad av Sandra & Johanna att följa med in till Lund och käka på McDonalds. Det behövde vi verkligen allihop, komma ifrån hästarna en stund och äta ett ordentligt mål mat. Efter att vi ätit varsin plusmeny med efterrätt skulle jag bege mig hemåt och de andra två bort till Nova. Eftersom jag var ridklädd innan vi åkte hade jag lånat både byxor och jacka av Sandra, och skulle nu lämna tillbaka jackan till henne. (Ville inte riktigt byta om till ridbyxor på en parkering mitt i Lund, haha).

Eftersom Sandra hamnat på efterkälken tog Johanna på sig jackan så länge, ovanpå sin egen dunväst. Följden blev att hon växte typ åtta storlekar på bredden och lyckades på något sätt se enorm ut. Vi skrattade lagom länge åt detta och tog några bilder med mobilerna. Sen kom vi på att det här skulle vara en "efter-att-du-ätit-på-McDonalds-bild" - alltså behövde vi en före-bild också. Så, Johanna tog av sig dunjackan och krympte genast ner till normal storlek igen. Men för att effekten skulle bli så stor som möjligt ville jag att hon skulle ta av sig västen också, vilket Johanna inte var fullt så förtjust i. Så, vi tänkte fota ändå. Då, utan att egentligen fundera, tänker jag tanken att Johanna måste sträcka på sig ordentligt så att hon ser ännu smalare ut än vad hon redan är. Följden blir att jag kläcker ur mig;

"Och så se smal ut, Johanna!"

Shit, vad vi skrattade... jag har fortfarande kramp i magen! Här kommer bilderna i alla fall:


Kommentarer
Postat av: Tina

Ett ordentligt mål mat på McDonalds...hihi..har jag aldrig lyckats få där :-):-)

2009-03-12 @ 17:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback