Party of P

Så var P-festen också avklarad. Det började kul, framförallt med att se alla roliga och påhittiga utklädnader. Sedan tog det en evighet innan maten serverades, och alla hann bli ganska trötta och hungriga. Där och då var både Johanna, Sandra & jag bombsäkra på att det skulle bli en sjukt seg kväll. Men, så småningom vände det, antagligen i takt med att spritintaget ökade. Jag blev dock körandes, och skjutsade hem Sandra redan vid tio-tiden eftersom hon var jättetrött. Tillbaka igen sen, och då hade det verkligen börjat hända saker. Stämningen på topp!

Resten av kvällen sjöngs det massor av underhållande karaoke, dansades många underliga danser till ball musik och för att citera Ylva; "Det var MÅNGA som hittade rätt för kvällen hehe, jag tyckte det var hångel lite överallt jag.. Inte var jag bättre själv, lol!" http://ylva87.blogg.se

Sen behöver vi inte säga mer om den saken... =)

Kvällens teman;
Panter = jag =)
Påskkärring = Johanna <3
Polkagris = Sandra
Påkörd = Ylva
Punkare = Helene, Ida-Maria, Emelie, Emma & Malin
Pamela Andersson = Jackies kompis
Pilot = Olof & Kocken
Pirat = Antonia m.fl.
Prostituerad = Maria N
Pepparkaksgummor = Kristina, Maria G & Pauli
Prislapp = Sofie
Pocahontas = Jackies kompis
Prinsesstårta = Anja
Petronella från Plaskeby (?) = Jackie
Prickig = Katta
Plastpåse = Siri
Pair of Aces = Emeli & Karin
Partypingla = Linda
Peter Eriksson med hästskötare = Rasmus & Elin Vinnarna av utklädnadspriset!

Observera, inga poliser och inga prinsar/prinsessor. Det som jag trodde skulle vara de vanligaste!

Alla foton jag tog finns på min Facebook, men här kommer några smakprov;
Jag var en panter och inget annat, trots att folk trodde både det ena och det andra, t.ex. Playboy-bunnie, Pussycat Doll eller till och med Påskhare, haha...






over and out =)

Kommentarer
Postat av: Ylva

One word: clear as a clock

- vet du vad det betyder?

- KLOCKRENT på svenska ;)



Fler temafester åt Pippologerna!!! :D

2009-03-09 @ 23:00:41
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback