P-festen

Förlåt, förlåt för att jag uppdaterar så sällan! Men, tyvärr är det så att jag har annat som måste gå före, denna vecka är det stalltjänst igen.

Följande hände i helgen;
Fredagen spenderades i Lund med Johanna, Erika, Maria och Malin. Vi käkade kinamat på en restaurang vi blivit avrekommenderade ifrån pga magsjuka och såg sedan en film som var väldigt seg. Maten var dock god och vi blev inte sjuka. Filmen vi såg var "Mammut", och den är inget jag kan rekommendera. 2 timmar lång utan någon ordentligt story - det orkar inte jag. Men, eftersom sällskapet var ett av de bästa man kan tänka sig blev kvällen ändå rolig och mycket lyckad. Göra om! =)

I lördags var jag med La Vesta i Trolleholm. Vi hoppade bara en 1m (lyckades anmäla för sent för att komma med i 1,10 på söndagen), men hon var felfri i alla fall så jag är jättenöjd! På söndag blir det förhoppningsvis pay&jump i Tågarp och 1,10 då istället.

På lördagkvällen hamnade jag återigen i Flyinge efter många om och men (var bara LITE trött) för att delvis fira Johanna, och delvis ha melodifestival-kväll med middag. God mat och än en gång trevligt sällskap = NICE!

Igår (söndag) tog jag min första sovmorgon på flera veckor, lyckades sova till kl 10. När jag väl gått upp insåg jag att jag inte alls hade haft tid till den där sovmorgonen, vilket resulterade i en fruktansvärd migrän resten av dagen. Lyckades rida Naomi & La Vesta, det var typ det enda vettiga jag gjorde på hela dagen.

Idag har jag haft stalltjänst, ridit dressyr för Mette på Amarilli, haft redovisning om föl samt gjort klart arbetet om American Curly. Under resten av den här monsterveckan återstår nu rasredovisning imorgon, stalltjänst tis, fre, lör, pedagogiktenta på tors, hälsokontroll på fre och P-fest på lördag. Vad gäller festen är det sista betalningsdag idag - GLÖM INTE! Detta kommer bli den roligaste festen på länge, och tack vare Anni har jag nu ett hett tema. =)

Nu ska jag duscha och sen sova, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback