nostalgi

Anni har fått sina studentsaker idag, vilket gjorde mig väldigt nostalgisk och fick mig att leta upp min studentmössa från ifjol. Den är VÄLDIGT skitig och sliten efter ett par nätters hårt firande. Det känns på sätt och vis lite synd, jag kan knappast ha på mig den på framtida studenter så som den ser ut, men å andra sidan så syns det ju att vi hade kul och firade ordentligt. =)

Här kommer några utdrag från det som står skrivet i den;

"Du e het / PorrCicci"  JAG SAKNAR DIG, CICCI!! Har ju inte sett dig sen studenten, hur sjukt är inte det?

"världens BÄSTA / Elin" Dig saknar jag om möjligt ännu mer, fast vi håller i alla fall kontakten. <3

"Ambition och begåvning. Det blir bra! Lycka till! Ingulf" Fantastisk lärare, en riktig pedagog.

"Ovänner i början, best friends at the end /Jenny" Jenny, tänk hur något kan börja så fel och sluta så rätt. Miss you!

"Emelie, one of a kind. Love you! /Matilda" kärlek <3

"Tack för tre härliga år! /Jonas" Jonas!! VI måste ju ses en dag, tiden bara springer iväg...

"Det har alltid slått gnistor om oss /Oscar" Jag undrar vem som skrev det där egentligen, ingen som ville kännas vid det, haha. Inte var det Oscar iaf ;-)

"Till min klant 1. Grattis på studenten, jag finns alltid här för dig /Klant 2" Jessie!! Jag saknar våra somrar!!

"Kommer aldrig att glömma dig /Mark" Fan, nu börjar jag snart gråta. Jag SKA åka ner och hälsa på dig & Helena, jag lovar!! Jag vill så gärna, för du vet, jag glömmer aldrig dig heller. BÄST!

"Galopping vidare! /Hampe" Den här har jag missat innan, stod på det blåa med svart penna. Men med rätt ljus gick det att läsa minsann.

Den här tog hårdast för mig att läsa, för det här var så stort en gång i tiden. Självklart. Klart att vi skulle fortsätta umgås. Men, nej... så blev det inte... 20 år idag gumman, grattis <3 Jag glömmer aldrig, även om det som var aldrig kommer tillbaka.

"Vi ses ändå snart så du behöver inte vara orolig att förlora mig =) Vi ska rocka ikväll gumman! Puss /Malin"

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nostalgi är härligt! :D

2009-03-10 @ 22:41:18
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback