lyssna på det här

MILOWs akustiska version av Ayo Technology, ååh jag får gåshud!

She's so much more than you're used to
She know's just how to move to seduce you
She gone do the right thing and touch the right spot
Dance in you're lap til you're ready to pop



Chill dag idag;
x Tenta i morse - gick alldeles utmärkt
x Stalltjänsten klar redan 11.45 - perfa
x En snabbis på Djurgården, handlade grejor åt Kristin och mamma
x Tanka på Statoil, hann med att flörta med den söta killen i kassan också ;-)
x McDonalds :P
x Motionerat mina hästar i lugn och ro - La Vesta är i världens trotsålder men blir jättefin i slutet=)
x Varit med Anni i Höör på nån speciell kväll på Frosta Center, vi handlade absolut ingenting.
x Vänt i bilen och gått tillbaka in på ICA igen för att handla våffelsmet och lite annat som vi blev sugna på
x Börjat städa mitt rum (halva färdigt)
x Skrivit ut info om hingstar till Naomi - jag vill ha en fölis NU =)

Nu återstår att städa resten av rummet och maila lite hingsthållare!

FEST PÅ G-PUNKTEN IMORGON, MISSA INTE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback