Godkänd =)

Klarade avelstentan, wiiie! =)

OCH, Mia tyckte vårt avelsarbete om American Curly var BRA! Hur gick det till egentligen?!

Annars är det mest negativt. Jag menar, det är SNÖ ute. Jag började gråta i morse när jag såg det. Dessutom hade min klocka fått damp och ringde en timme för tidigt.

Igår när jag var ute och red La Vesta fick hon för sig att hon inte skulle gå längre. Lämpligtvis fick hon för sig detta ute vid stora vägen och började BACKA. UT på vägen. Och såklart kommer det en BIL. Som tur var stannade den så att jag så småningom lyckades ta mig av hästen och leda henne av vägen. Det blev galopp och bankande med skänklarna resten av vägen. Lämplig första dag av igångsättningen. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback