feeest

Festen börjar nu lida mot sitt slut. Jag har huvudvärk och fryser, men är ganska nykter. Det har varit en kul fest, G-punkten i sitt esse. Fullast och roligast ikväll var helt klart Bodil, ska man inte visa gott föredöme om man är äldst i klassen? ;-) Riktigt rolig var hon iaf, hon är nog inte alltför pigg på att ha stalltjänst imorgon. Men jag var nog värre förra fredagen, så jag ska va tyst.

Det blir Alnarp igen imorgon, ska bli intressant. Men jag ska köra så det blir nog lugnt =) Jag har nog roligast nykter faktiskt, eller lite halvfull så där. Lyckas ju aldrig hålla mig så där roligt full som man vill vara :(

Just nu håller Johanna på att poppa popcorn, det är nattamaten. Till frukost ska vi äta tårta och våfflor. Jag älskar att festa =) Och jag älskar mitt liv just nu, om det inte vore för huvudvärken och en viss person som jag tänker på ibland fast jag inte borde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback