En stressig vecka

Måndag - Stalltjänst, lektion och dressyr för Mette. Gick OK =)
Tisdag - Stalltjänst, lektion, hoppning för Ankan i skolan och sen dressyrträning med Naomi på kvällen.
Onsdag - Lektion och dressyr för Mette.
Torsdag - Lektion, hoppning för Ankan och sen feest. =)
Fredag - Stalltjänst, roadwork och lektion. Bakfull.
Lördag - Stalltjänst och rida Amarilli, 25-årsfest på kvällen!
Söndag - Bakfull igen. Troligtvis ganska död. Stalltjänst hela dagen igen.

Det här kommer bli intressant ;-)

Alla hästar är halta just nu. Fyra nya i skolan denna veckan - samtliga med samma oidentifierade symptom men med olika behandlingar :S Och så Naomi igår. Hon gick super på träningen, sen åkte jag hem och ställde henne i spolspiltan medan jag mockade. Och när jag tog ut henne 10 min senare var hon kraftigt halt. Mysko?! Det var lite bättre idag, men fortfarande tydligt...

Imorgon blir stressig så in i h. Jag måste ta hästarna på morgonen eftersom jag inte kommer hem sen. Så det blir till att gå upp kl 6 och göra det, och sen åka till skolan. Lektion mellan halv 9 och halv 12. Sen ska vi bygga bana kl 1 och sen träna mellan halv 4 och halv 5. Någon gång däremellan ska Johanna & jag hinna fixa massa grejor inför kvällens fest, typ plocka fram grejor och helst åka till systemet också. Sen efter ridningen så är det verkligen full fart till G-punkten för att byta om och fixa oss i ordning. Bussen till Alnarp går redan halv 5 så den hinner vi ju inte med, men som tur är är Sandra snäll och skjutsar oss =).

Nu ska jag duscha och plocka fram grejor till imorgon, och sen plugga lite inför nästa veckas tenta (!).

over and out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback