ångestladdat

Jag har gjort en ny lista.

Emelies livs värsta fyllor;
1. Stugfesten -04
2. Min 18-årsfest -07
3. Alnarpsfest -09

Eller kommer gårdagens kanske på nr 2? Nej, då var jag inte kontaktbar alls. Det var jag nog igår, mer än Pauli iaf ;-)

Själv minns jag inte så mycket mer än att vi söp på Gustafslund, vi söp i bilen, vi söp där och att jag däckade på toaletten. Lite smådetaljer däremellan också, som att Elin & Kenny, gamla klasskompisar till mig, var där!! Sjukt, vi har inte träffats sen vi slutade nian för 4 år sen. Det kunde verkligen blivit en riktigt trevlig kväll, sällskapet var nice, stämningen på topp och spriten mer eller mindre gratis. Men, som vanligt när jag blir full kan jag inte sluta dricka. Och då går det såhär.

Idag fick jag reda på att även följande saker hände;
- Jag ringde Anni och pratade om prinsar
- Jag ringde Jessica och pratade (svamlade) om stugfestfylla
- Jag skickade skumma SMS till Filip och Filip (den ena Filip var fel Filip)
- Jag pratade vid middagsbordet om hur full jag var, om Amarilli och om kossor (?!?)
- Jag mådde mindre bra (vilket jag iofs redan visste)
osv osv, allt tänker jag inte berätta här.

Men trots allt detta lyckades jag beskriva vägen hem till Gustafslund, jag tog hand om Pauli och bäddade om henne när vi kom hem, i morse gick jag upp kl 6, var på stalltjänsten halv 7, red tempo- och BALANSträning på Amarilli på galoppbanan vid tio, var på lektion mellan 1 och 4, hade stalltjänst till kvart i 6, körde hem till Höör, mockade till mina egna hästar och gick en promenad med Naomi. DESSUTOM har jag nu ikväll varit nere i byn och handlat pizza. Jävligt duktig av en sjukt bakfull Emelie, om hon får säga det själv. En återställare ikväll har det också blivit;-) Nice!


Kommentarer
Postat av: V I C K Y

haha, jaadu ibland undrar man vad man styr med på fyllan ;)

2009-03-20 @ 21:43:08
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback