Ny häst!

Al a Mein, f. 01, e. Montgomery - Ganesco - Landru xx - Hurricane xx
kommer imorgon! =)

Idag ska jag skritta La Vesta, sen framåt kvällen är det dags för studenter, jag ska till Lotten & Anni =).

Annars... händer det inte mycket. Brossan hjälpte mig att omformatera datorn igår, så nu är den faktiskt ganska snabb. Skönt ska jag säga! I helgen ska jag jobba, 7-4 båda dagarna. Känns faktiskt bara skönt att ha nåt att göra! Man blir så förbannat seg av att bara gå hemma... man kanske ska se till att få jobba några veckor till?! Tjänar ju bra iaf...

Nä, vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu.

Saknar Johanna! <3

over and out

Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag hade en häst Montomery-Ganesco för lääääänge sen :-) Riktigt trevlig stam! Ska bli spännande att komma upp o titta på den ;-) Ses kanske i veckan/C

2009-06-12 @ 22:15:03
Postat av: Emelie

Oj, va kul! Fast jag hittade inte fler på Blup med den stammen... kanske för länge sen ;)

2009-06-14 @ 21:06:22
URL: http://uptowngirl.blogg.se/
Postat av: Ylva

Är det din egna?? Vem betalade den då ;) tihi..

Puss

2009-06-17 @ 22:27:54
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback