FLYINGE

Är jag seriöst någon gång någon annanstans? Denna veckan har jag varit där 9 timmar om dagen måndag till fredag, och idag från halv 9 till nyss typ. Fast i helgen är det frivilligt, kurs med Unga Uppfödare.

Vet ni förresten vad jag lyckades med i morse? Försova mig så in i helvete... Skulle upp 07.00 för att köra 07.45. Vaknade 07.55!!!!!!! Panik! Kom till Flyinge en kvart för sent, och Mia (hippologlärare) öppnar för mig och utbrister; "Så är det DU som är sen" haha ojdå.. =)

Annars har vi haft en rolig dag med lite teori, visning av häst vid hand och exteriörbedömning. Kul att de bjudit in så duktiga människor! Imorgon blir det löshoppning, ska bland annat hoppa min favorit Stargentan =)

Nej, nu ska jag nog gå och duscha och sen åka en sväng till Bosjökloster och fira nationaldagen ;-)

Hejsvej!

Förresten, tack för namnförslaget =) Men, vad betyder Thatch, egentligen? S:

Kommentarer
Postat av: trixie

söker man thatch på google så får man typ upp olika gräs eller något liknande, vet inte riktigt vad det är ;) haha

2009-06-08 @ 14:56:21
URL: http://thosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, det va lite klurigt med ordet Thatch, i lexikon finns inte det ordet...

2009-06-09 @ 10:53:33
URL: http://chisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback