Det känns som om livet har börjat

Man jobbar och sliter, och är dödstrött när man väl kommer hem. Är det såhär livet ska bli sen? Att man bara lever för jobbet, för mycket mer än så orkar man inte? Tur att jag faktiskt trivs väldigt bra och har roligt på jobbet, annars hade man ju inte orkat. Men om man inte gör det då? Vad är meningen då? Nej, jag vill verkligen ha ett eget företag, där jag kan bestämma över mina egna och tider coh där det jag gör verkligen är utvecklande.

Igår jobbade jag 8.30 - 17.30, gjorde ingenting när jag kom hem mer än gick och la mig, haha. Idag började jag istället 6.30 och slutade 15.30, och sen har jag ridit Didde. Imorgon ska jag kolla på en ny pålle, får se om det är något i min smak=)

Naomi blev förhoppningsvis seminerad igår, får veta imorgon om det gått vägen. HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Now or Never x Coelenhages Prins Thatch, vad ska den heta? ;-)

På torsdag ska jag tillbaka till Sunds - ett helt år sen sist!! Ska på Anna och Malins studenter och förhoppningsvis ut på Strandbaden sen. Nice =)

Dags att hoppa i duschen..!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Never Thatch ska den heta, för det blir en hingst så klart, hihi!!

Japp, så é livet, jobba röven av sig på dagarna, på kvällen tryter krafterna och man orkar dåligt med det man vill, man vänjer sig inte heller med tiden...

2009-06-02 @ 21:44:30
URL: http://chisan.blogg.se/
Postat av: Caisa

Ses kanske i vimlet om vi hittar till Sunds! Det där med hästnamn kommer när den väl är född men ett litet tips; ha en lista och skriv upp sto & hingstnamn ca 10-15 av vart så kan du gå o känna på dem i 11 månader! Jag gjorde det med mitt föl. PS: Tom hette Vitnos när jag köpte honom så jag hade jätteproblem! Vitnos är en kanin hihi/C

2009-06-03 @ 09:45:19
Postat av: trixie

haha, lite äckligt att kristin skrivit samma namn som jag tänkte på ;)

2009-06-03 @ 11:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback