Lomma Beach

Där har Trixie & jag hängt de senaste två dagarna. Och det syns? Jaadå! Igår brände vi oss som sjutton båda två, det svider idag kan jag tala om. Stackars Trixan ser nog ännu värre ut. Solbrännan tvingar mig att vara inomhus idag... jobbat förmiddag idag bara, så har redan varit hemma drygt en timme. Och nu börjar småsakerna jag skulle fixa ta slut... Kanske ska vara duktig och typ dammsuga huset?! Hm...

I förregår satt jag upp på Mein för första gången, så duktig hon är! <3 Kan nog bli en riktigt trevlig häst av henne.
Tom har åkt till Jenny idag, så jag tänkte göra nya grupper i hagarna. Måste se till att Naomi kommer i brunst, så hon ska få gå med valackerna.. =) Måste bara ringa runt till hästägarna först så att allt är ok ;-).

Om ni mot förmodan har missat det, så fyller jag snart 20. Detta under Falsterboveckan, så självklart ska det firas där och då. Firandet startar kl. 20.00 på lördagen den artonde, på södra läktaren för att titta på ryttarnas fotbollsmatch. Därefter blir det party på campingen och så småningom på Strandbaden. Be there! =)

overandout.

Kommentarer
Postat av: trixie

jaa, men det börjar lägga sig nu. Så normalt röd är man väl nu iallafall :)

2009-07-05 @ 15:54:14
Postat av: Tina

Hoppas du hade en underbar födelsedag igår:-) Men nu är det nog dax o uppdatera den här sidan..hihi säger jag som inte har någon blogg för tillfället:-)

2009-07-17 @ 08:29:57
Postat av: trixie

hallååååå, uppdateringen?

2009-07-19 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback