Irritation

Jag är irriterad på någon. Irriterad och besviken. Men, vem är förvånad?!
För de är svin, eller hur Johanna?

La Vesta debuterade 1,10 på Flyinges pay & jump igår. Det kändes inte alls bra, hon stod emot och rev flera gånger, så jag utgick efter fyran. Var först ganska orolig för henne, hon kändes trots allt lite konstig i tisdags också. Men, svaret på gåtan fick jag när jag kom hem och ställde in hästen i boxen. Stackarn var jättekissnödig! Inte konstigt att hon inte ville hoppa... Ändå gjorde hon sitt livs språng på trean, de bakbenen går inte av för hackor! =) Tänkte försöka lägga upp filmen och länka till den en dag. Vi ska ju till Trolleholm på lördag också, men bara 1 meter då. Det går säkert bättre! :)

Imorgon ska vi bara skriva ihop ett par arbeten och ha lunchstalltjänst, kvällen blir lugn. På lördag ska det kanske festas!

Kommer inte på nåt mer att skriva tyvärr :S och måste sova... puss & gonatt

johanna <3

Kommentarer
Postat av: flitig läsare!

Tycker du är dålig med uppdateringen.. :(



Annars en fin blogg och rolig att läsa!

2009-03-02 @ 16:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback