Fullt upp

Denna veckan skulle vara en lugn vecka - ingen ridning och ingen stalltjänst! Men eftersom det är bruksprov i Flyinge är man ändå där mer än nånsin, men för en gångs skull endast för nöjes skull. I söndags förälskade jag & Johanna oss i hingsten Apollon, en fantastiskt vacker individ med trevliga gångarter. En hopphäst skulle det dock vara, men det visade sig idag att den inte hoppade alls så bra som vi hoppades på. :(

Flash och Conny har gjort jättebra ifrån sig i alla fall, kul för Satu! =) Hoppas att de båda går vidare till andra fasen...

På torsdag kanske det blir soppa på Alnarp för min del, och på fredag kanske Flyingefest. Wiie, vad jag vill festa! =)




Till "en som undrar"; Naomi är i första hand till salu, men om hon inte blir såld kanske jag tävlar henne bland stora hästar i sommar. Vem är du? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback