Ekonomitenta

Så var den hett efterlängtade ekonomitentan äntligen över. Det gick inte så värst bra tyvärr, men jag har ju inte pluggat så jag får skylla mig själv. Eller, två timmar igår kväll hann jag faktiskt med. Efter tentan, som jag gick allra först ifrån som vanligt (är det positivt eller negativt egentligen?!), skurade jag Amarillis box. Ont som fan i fingrarna gjorde det, men nu är den ren och fin i alla fall. Duktigt Emelie! =)

Nu ska vi snart gå ner till stallet för att börja med stalltjänsten och sen förbereda för dagens hopplektion för Ankan. Jag ska hålla i mig som sjutton idag, har ingen lust alls att bli avbockad igen. Säkerhetsväst på!

Huset för mig själv imorgon kväll! =)

over and out,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback