Sommarnatt

är vad Sandra och jag sitter och lyssnar på just nu uppe i skolans datorsal. Jag letade upp lite gamla sommarskivor häromdagen, haha =) Så numera kör jag bil i solbrillor och stereon på högsta volym! Nice=) Snart ska vi gå till restaurangen och äta lite sallad och bröd innan lunchstalltjänsten börjar halv 12. Efter det är det snabbt hem som gäller, för kl 2 ska jag vara hos veterinären med Naomi. Är lite nervös för det faktiskt, har ingen aning om vad felet är.

Helgen kommer bli lugn, kaaanske blir utgång på fredag, Skabersjö på lördag och middag hos farmor & farfar på kvällen. Men ingenting alls bestämt än, får se om det dyker upp några alternativ. Ska bli otroligt skönt med några lediga dagar i alla fall.

Checka in G-punktens lista på "Du vet när du varit för länge på Flyinge när du...", på  ylva87.blogg.se, antoniawrede.blogg.se eller ericalundqvist.blogg.se =) Riktigt bra, stämmer verkligen...!

Dags för lunch.


"Ge mig allt du vill, och allt du kan,
sommartider, hej, hej, sommartider
läppar mot läppar, två hjärtan i brand,
som ger sommartider, till varann"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback